جراحی بینی فانتزی

رایج ترین جراحی بینی یا رینوپلاستی بین افراد جراحی بینی فانتزی می باشد. بینی مرکزی ترین نقطه صورت است که در نگاه اول توجه را جلب می کند. به همین علت افراد دست به تغییر مدل بینی می زنند که از نظر زیبایی شناسی به استاندارد های صورتی زیبا برسند. خوب است بدانید که در علم پزشکی به عمل بینی ، رینوپلاستی می گویند. در دانش زیبایی شناسی ، آن دسته از بینی ها زیبا به حساب می آیند که زاویه بین نوک بینی و لب بالایی 90 درجه و یا حتی 105 درجه باشد. ایجاد زاویه 90 درجه بینی مدلی طبیعی و دیگر زاویه به مدل فانتزی تبدیل می شود. دکتر مریم رومیانی ، بهترین جراح زیبایی تهران ، با مهارت و دانش بالای خود می داند افراد با بینی های متفاوت کاندید کدام مدل از جراحی هستند. این مطلب به منظور این است که برای داشتن نتیجه بهتر باید برای انتخاب مدل دلخواه به توصیه های جراح بینی باتجربه به دقت توجه کرد و بر اساس آن برای داشتن بهترین نتیجه از جراحی زیبایی بینی ، تصمیم گرفت که نتیجه عمل زیبایی بینی به همان فرمی باشد که متقاضی انتظارش را داشته است.

جراحی بینی فانتزی - دکتر رومیانی

مزایای عمل بینی فانتزی

مزایای رینوپلاستی فانتزی تنها به جنبه های زیبایی آن محدود نمی شود و می تواند بر روی کیفیت خواب بیمار، تنفس و کیفیت کل زندگی تاثیرات مثبتی را برجای گذارد. برخی از جذاب ترین مزایای این فرایند زیبایی شامل موارد زیر می باشد:

بهبود اندازه بینی: در عمل بینی فانتزی اندازه بینی کوچک می شود ولی این کاهش اندازه به حدی است که متناسب با سایر بخش های صورت بوده و برازنده چهره باشد.

اصلاح تقارن بینی: بینی نامتقارن دغدغه ای است که بسیاری از افراد از آن رنج می برند. این عدم تقارن در اثر عوامل مختلف از قبیل وارد آمدن ضربه به بینی، مشکلات مادرزادی یا آسیب دیدگی بینی در زمان تولد اتفاق می افتد. در طول جراحی بینی فانتزی، با قرار دادن بینی در مرکز صورت، تقارن چشم نوازی در آن خلق می شود.

تغییر اندازه سوراخ های بینی: در برخی افراد سوراخ های بینی بسیار بزرگ یا بسیار کوچک است. همین امر باعث بدشکلی این اندام می شود. رینوپلاستی فانتزی با ایجاد تغییراتی این اندازه را در حد مطلوب تنظیم می کند.

بهبود تنفس و کیفیت خواب: فاکتورهای متعددی در بینی کیفیت خواب و تنفس را تحت تاثیر قرار می دهد. در طول جراحی بینی این فاکتورها به گونه ای تنظیم می شوند که فرد بتواند از کیفیت تنفس و خواب بهتری برخوردار شود.

بهترین نوع بینی برای جراحی بینی فانتزی کدام است ؟

بینی بر اساس نوع ضخامت پوست و استحکام غضروف به دو دسته تقسیم می شوند : بینی های استخوانی و گوشتی. بینی های گوشتی از غده های چربی ، غضروفی نرم و پوستی ضخیم تشکیل شده و اما استخوانی از پوستی نازک با غضروفی محکم تشکیل شده است که بهترین کاندید برای جراحی بینی فانتزی به حساب می آید.

تفاوت عمل بینی در بین خانم ها و آقایان در چیست ؟

اغلب خانم ها تمایل به داشتن بینی های کوچک و دارای قوس بیشتر روی پل بینی هستند که این میل موجب می شود عمده تقاضای خانم ها برای رینوپلاستی فانتزی باشد و در مقابل آقایان معمولا خواستار تغییرات طبیعی و نرمال در فرم صورت هستند و این امر موجب شده است که آقایان روی به جراحی بینی طبیعی بیاورند که فرمی طبیعی و قوس کمتری را دارد.

مراقبت های قبل از جراحی بینی فانتزی که باید انجام شود ؟

ابتدایی ترین کار این است که خود را برای عمل بینی فانتزی در تهران به دست بهترین جراح بینی ، بسپارد که نتیجه عمل زیبایی بینی متناسب با خواسته ها و انتظارات فرد باشد و این امر مستلزم این است که فرد در انتخاب پزشک دقت بیشتری داشته باشد.
باقی موارد :

  • انجام آزمایش های تجویز شده متخصص برای چکاپ نهایی متقاضی.
  • قطع مصرف داروهای انعقاد خون.
  • مطلع کردن دکتر از بیماری های زمینه ای و حساسیت های دارویی و غذایی.
  • روز قبل از جراحی زیبایی بینی فانتزی حتما استحمام کنید.
  • آقایان بدانند که روز جراحی اصلاح شده باشند.
  • خانم ها در روز جراحی بدون آرایش به کلینیک مراجعه کنند.
  •  خوب است بدانید که برای روز جراحی حتما یک شخص را به همراه خود بیاورید.
  • از همراه داشتن وسایل قیمتی خودداری کنید.
  •  14 روز قبل از جراحی بینی فانتزی خوب است بدانید که از استعمال دخانیات و مصرف الکل باید پرهیز کنید.
  •  8 ساعت قبل از جراحی فانتزی بینی نباید چیزی میل کنید.
  • روز جراحی بینی عروسکی باید ناشتا باشید

افراد از انجام عمل فانتزی بینی هدف هایی دارند :

  •  کوچک کردن بینی
  •  برداشتن قوز
  •  جمع کردن پره های بینی
  •  رفع مشکلات ظاهری بینی
  •  درمان اختلالات تنفسی
  •  از بین بردن انحرافات بینی

بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

رینوپلاستی فانتزی یکی از دشوارترین و پیچیده ترین جراحی های پلاستیک است چراکه تغییرات در طول این فرایند مینیاتوری بوده و کوچک ترین ایراد به راحتی به چشم می آید. خلق یک نتیجه بی عیب و نقص و تحسین برانگیز قطعاً جز در دستان هنرمند و به پشتوانه دانش و تجربه یک جراح بینی فانتزی خوب به روش دیگری میسر نیست. انتخاب یک جراح خوب برای اجرای فرایند جراحی بینی فانتزی در تهران را یک امر الزامی دانسته و به بیماران توصیه می کند با یک تحقیق جامع و کامل در انتخاب بهترین جراح بینی فانتزی، رویای خود در داشتن یک بینی زیبا را به حقیقت تبدیل کنند.

جراحی بینی فانتزی

افرادی که دارای صورتی استخوانی و ظریف هستند از آن دسته افراد هستند که انجام عمل بینی فانتزی برای انان نتیجه بهتری را دارد زیرا بینی این افراد دارای پوستی نازک و غضروفی محکم می باشد. در این مدل رینوپلاستی ، قوس بینی بیشتر از حالت مدل طبیعی ، سوراخ های بینی کوچک تر و همچنین نوک بینی رو به بالا می باشد. همانطور که در بالا گفته شد در این مدل فاصله بین نوک بینی و لب بالایی 105 درجه است. ناگفته نماند که رعایت این میزان از فاصله موجب می شود که مدل بینی فانتزی طبیعی داشته باشید. جراحی بینی عروسکی باید به نوعی انجام شود که ایرادی در عملکرد بینی و تنفسی فرد ایجاد نشود و همچنین باید دقت داشته باشید که غضروف سالم و بدون تخریب باقی بماند. همانطور که قبلا گفته شد انتخاب بهترین جراح برای جراحی بینی فانتزی در تهران ، کمک شایانی در این موضوع می کند.

عمل بینی فانتزی چقدر طول می کشد؟

جراحی بینی فانتزی معمولاً بین 1.5 تا 3 ساعت طول می کشد. این جراحی یک فرایند سرپایی می باشد به این معنی که بیمار بعد از جراحی و سپری کردن مدت کوتاهی در اتاق ریکاوری برای اطمینان از مساعد بودن شرایط عمومی، می تواند محل درمان را به مقصد منزل ترک کند. البته روش استفاده شده در جراحی یعنی انجام آن به روش باز یا بسته نیز در مدت زمان مورد نیاز برای اجرای فرایند تاثیر گذار است.

 

جراحی بینی فانتزی - دکتر رومیانی

 

تفاوت مدل بینی فانتزی و طبیعی در چیست ؟

همانطور که قبلا گفته شد در مدل فانتزی روی پل بینی قوس بیشتری وجود دارد و نوک رو به بالا و سوراخ های بینی کوچک است. شایان ذکر است که  نوع جراحی بینی فانتزی بر روی بینی های استخوانی بهترین نتیجه را در بر خواهند داشت. مهمترین تفاوت بین این دو مدل تفاوت درجه بین نوک و لب بالایی است که در این مدل فاصله 90 درجه است. مدل طبیعی هم بر روی بینی استخوانی و گوشتی نتیجه مطلوب را خواهد داشت.

جراحی بینی فانتزی به چه صورت انجام می شود ؟

جراحی به شیوه بسته :

در این جراحی تهاجم کمتری وجود دارد و همچنین روند بهبود سریع تر از شیوه باز است و بخیه ای بعد از انجام جراحی بینی فانتزی ، روی سطح پوست وجود نخواهد داشت ؛ زیرا برش در داخل بینی انجام می گیرد. قابل ذکر است که مدت زمان عمل بینی فانتزی به این روش کوتاه تر است.

جراحی به شیوه باز :

 بهترین جراح بینی فانتزی تهران ، در این متد برای بلند کردن پوست بینی برش ظریفی را در فاصله بین سوراخ های بینی یا همان کلوملا انجام می دهد. در این شیوه جراح دید بیشتری دارد و امکان تغییرات بیشتری وجود دارد.

مراقبت های بعد از جراحی بینی فانتزی :

  • برای استراحت به مدت دو هفته سعی کنید با کمک چندین بالش به حالت نشسته بمانید
  •  دارو های تجویز شده توسط پزشک را مرتب و سر تایم مقرر مصرف شود
  • عمل بینی فانتزی رژیم غذایی خاصی ندارد ، فقط باید بدانید که مدت کوتاهی از خوردن غذاهای سفت خودداری کنید و مصرف مایعات را بیشتر کنید
  •  مانع از ضربه خوردن به بینی شوید
  •  برای جلوگیری از تورم بینی پانسمان بینی را خشک نگهدارید
  •  استفاده از کمپرس یخ برای رفع کبودی و تورم بعد از جراحی بینی فانتزی فراموش نشود
  •  مدت زمان 14 روز بعد از جراحی بینی عروسکی سیگار و قلیان نکشید و همچنین مصرف الکل را قطع کنید در این بازه زمانی
  •  برای خوابیدن دقت داشته باشید که سر از بدن باید بالاتر نگه داشته شود.

 

جراحی بینی فانتزی - دکتر رومیانی

 

تامپون چیست و موارد استفاده از آن :

تامپون یا همان باند بینی از جنس گاز استریل است که بعد از جراحی بینی فانتزی در تهران ، به موجب جلوگیری از خونریزی و استحکام داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. رایج ترین کاربرد آن نگه داشتن بافت مخاطی پل بینی در مقابل استخوان و غضروف تا زمانی که چسبندگی کافی بین این عناصر تشکیل شود.

برداشتن گچ بعد از رینوپلاستی فانتزی

پس از برداشتن تامپون ، به مدت هفت روز گچ یا اسپلینت (همان آتل پلاستیکی است) بر روی بینی گذاشته می شود برای فرم گیری بهتر بینی استفاده می شود.

علت های عمده استفاده از آتل :

  • پس از جراحی فانتزی بینی در تهران ، برای تثبیت شکل داده شده به بینی مورد استفاده قرار می گیرد. مستحکم نگه داشتن استخوان های شکسته شده و غضروف های دست کاری شده در داشتن نتیجه مطلوب تر تاثیر بسزایی دارد.
  • حفظ فرم داده شده به بینی
  •  محافظت از بینی
  • از بینی در مقابل صدمات و عفونت های احتمالی محافظت می کند
  •  کم شدن ورم بیش از حد
  • برای اینکه فاصله ای بین غضروف بینی و پوست ایجاد نشود و درصد کبودی و ورم کاهش یابد مورد استفاده قرار می گیرد.

شستشوی بینی بعد از جراحی بینی فانتزی

یکی از اقدامات لازم بعد از پروسه عمل زیبایی بینی است. زیرا در حین عمل برش هایی در داخل بینی صورت گرفته و بخیه های موجود مانع از تمیز کردن ترشحات طبیعی داخل بینی می شود. در نتیجه به فرد گفته می شود که به مدت چند ماه روند شستشو را ادامه دهد. این کار باعث می شود داخل بینی از ترشحات و هم از خونابه های بعد از عمل جمع شده است تمیز و خالی شود.

چسب زدن بینی بعد از عمل بینی فانتزی

این امر را به مدت دو ماه بعد از جراحی بینی فانتزی با دقت و حوصله انجام دهید که بعد از عمل بینی عروسکی از تورم بیشتر جلوگیری می کند. نگران نباشید آموزش این کار توسط بهترین دکتر بینی تهران ، به شما داده خواهد شد.

عوارض جراحی بینی فانتزی :

دکتر مریم رومیانی ، بهترین دکتر برای عمل بینی فانتزی در تهران ، در این مورد بیان می کند که این نوع عمل زیبایی عوارض خاصی را در بر ندارد. کبودی و تورم در برخی از متقاضیان امری طبیعی است که بعد از گذشت مدت کوتاهی بهبود پیدا می کند و جای نگرانی وجود ندارد. قابل توجه است که اگر عمل بینی عروسکی توسط فردی غیر متخصص انجام گیرد باید بدانید که ممکن است تقارنی در سوراخ های بینی وجود نداشته باشد و عملکرد تنفسی دچار مشکل شود و بینی با ظاهر کج داشته باشید.

جراحی بینی فانتزی طبیعی

امروزه هدف اصلی که در عمل های زیبایی بینی صرفنظر از مدل مورد نظر در آن ، دنبال می شود این است که نتیجه ای که از جراحی به دست می آید یک نتیجه ای باشد که کاملاً برازنده صورت بیمار باشد. منظور از برازنده بودن این است که بینی جدید ، با سایر بخش های صورت ، دارای هماهنگی باشد و اصطلاحاً بعد از عمل ، هارمونی صورت ارتقا پیدا کند. مدل بینی در جراحی بینی فانتزی دارای ویژگی هایی است که قبلاً هم درباره آنها صحبت کردیم. ویژگی هایی از قبیل نوک بینی رو به بالا، یا همان زاویه باز بین نوک بینی و لب بالا و همچنین ، یک قوس محسوس روی پل بینی از ویژگی های ملموس این مدل محسوب می شوند.

اما همین تغییرات نیز باید به گونه ای روی بینی اعمال شوند که در آن تناسب بین بینی و سایر بخش های صورت ، لحاظ شود. به طور کلی هر قدر ویژگی های صورت ، به استاندارد طلایی زیبایی نزدیک تر باشد ، زیبایی آن چهره بیشتر ارتقا پیدا می کند. جراح بینی فانتزی نیز در زمان عمل کردن بینی بیمار با این مدل ، تمام جنبه ها را مد نظر قرار می دهد تا نهایتاً یک نتیجه طبیعی و نچرال ، حتی با مدل بینی فانتزی در چهره خلق شود.
مشخصه هایی از قبیل فاصله ابرو ها ، حالت چشم ها و فاصله آنها از هم ، پهنای صورت ، ارتفاع صورت ، و بسیاری گزینه های دیگر ، مواردی هستند که در زمان تصمیم گیری در انتخاب یک مدل ، باید در نظر گرفته شود تا نتیجه ای که از عمل به دست می آید در عین زیبایی ، طبیعی باشد. بنابراین ، اگر یکی از اطرافیان یا دوستان شما ، بینی خود را با مدل فانتزی عمل کرده است و نتیجه عمل او ، فوق العاده به نظر می رسد و شما نیز برای جراحی کردن بینی تان با این مدل ترغیب شده اید ، حتماً قبل از هر اقدامی ، به یک جراح خوب بینی مراجعه کنید و با مشورت گرفتن از او ببینید که ایا این مدل منتخب شما ، گزینه خوبی بر اساس ویژگی های صورت تان محسوب می شود یا خیر.

هزینه جراحی بینی عروسکی :

محاسبه کلی این هزینه جراحی بینی فانتزی در تهران شامل در نظر داشتن مدل خواسته شده و شرایط جسمی متقاضی دارای موارد زیر است:

  •  دستمزد جراح مد نظر فرد
  •  هزینه آزمایشات خواسته شده توسط دکتر
  •  هزینه رفت و آمد
  • کلینیک انتخابی برای انجام پروسه مد نظر

در نظر گرفتن تمامی این موارد روی هزینه های جراحی زیبایی بینی موثر است. خوب است بدانید که بعد از مشورت با پزشک و انتخاب مدل نهایی از دکتر بخواهید به نسبت پیچیدگی و راحتی در عمل هزینه نهایی را تعیین کنید.

نمونه کار جراحی بینی فانتزی در تهران توسط دکتر مریم رومیانی

 

 

چرا مدل فانتزی برای بینی های گوشتی مناسب نیست؟

در عمل بینی فانتزی ، همانگونه که توضیح داده شد ، نیاز است که بافت ها به طور قابل توجهی تغییر پیدا کنند. برای اینکه اصلاحات اعمالی به نحو عالی روی ساختار بینی اجرا شوند ، بایستی بافت های تشکیل دهنده محکم باشند. از این بابت که بافت های دماغ گوشتی از استحکام لازم برخوردار نیستند ، پس نمی توانند بستر مناسبی برای عمل بینی فانتزی باشند.

بعد از جراحی بینی فانتزی ، دماغ تا چه حد ورم می کند؟

ورم یکی از اثرات جانبی و البته طبیعی پس از عمل بینی فانتزی به حساب می آید. در حقیقت تورم ایجاد شده پاسخ بافت های بینی به تغییرات اعمالی است. بعد از جراحی فانتزی بینی با توجه به این که اصلاحات در سطح گسترده انجام شده و بخش های زیادی از بافت های تشکیل دهنده بینی را متاثر کرده است ، ورم هم به میزان بیشتری نمود پیدا می کند. البته این نکته را هم به خاطر بسپارید که روش انجام جراحی بینی فانتزی ، ضخامت پوست و میزان حساسیت بافت ها به ضربه در این امر اثر گذار واقع می شوند. با گذشت زمان و پیشرفت دوره نقاهت ، اثر جانبی مذکور هم به تدریج کاهش یافته و برطرف می گردد. شما با استفاده از کمپرس یخ ، پیاده روی ، تغذیه درست و انجام هر توصیه مراقبتی گفته شده از سوی جراح بینی تان می تواند به بهبود سریع تر ورم پس از عمل بینی فانتزی کمک کنید.

پیوند غضروف در جراحی بینی فانتزی

تقریبا تمامی متقاضیان با تکنیک گرافت یا همان پیوند زدن بافت به بینی طی پروسه جراحی آشنایی دارند. برای عمل بینی به فرم فانتزی گاهی ممکن است جراح از این متد هم بهره ببرد تا بتواند تغییرات لازم را برای ایجاد یک بینی عروسکی اعمال کند.

اسکار در عمل بینی فانتزی

بعد از جراحی بینی فانتزی ممکن است جای زخم بر جای بماند ولی در صورتی که این اتفاق رخ دهد بسیار جزئی و مختصر خواهد بود. اسکار بیرونی معمولاً در کلوملا ، بخشی از بینی که سوراخ های چپ و راست را از هم جدا می کند ظاهر می شود. معمولاً اسکار به طور خودبخود در طول فرایند بهبود محو می شود ولی در برخی موارد آثاری از آن بر جای می ماند.

برای جلوگیری از رشد بافت اسکار و دردسر ساز شدن آن برای بیمار، اقداماتی وجود دارد که به واسطه آنها می توان احتمال شکل گیری این بافت را به حداقل رساند. اقداماتی از قبیل اجتناب از استعمال سیگار و مصرف الکل بعد از رینوپلاستی بینی فانتزی و نیز اجتناب از انجام فعالیت های فیزیکی و ورزشی سنگین که باعث بالا رفتن فشار خون و وارد آمدن فشار به بینی می شود، با هدف پیشگیری از شکل گیری بافت اسکار توصیه می شود.

در برخی موارد بعد از جراحی بینی فانتزی بافت اسکار بوجود می آید. در این شرایط تزریق کورتون می تواند در به حداقل رساندن شکل ظاهری این بافت مفید واقع شود. در صورتی که تزریق کورتون نیز کارساز و موثر واقع نشود، رینوپلاستی ترمیمی برای برداشتن بافت اسکار بدون تحت تاثیر قرار دادن شکل ظاهری بینی انجام خواهد شد.

جراحی بینی فانتزی استخوانی

شاید شما یکی از افراد داطلب عمل بینی باشید که بینی تان استخوانی است و دوست دارید بینی نان با مدل فانتزی جراحی شود ولی نگران این هستید که آیا می توان بینی های استخوانی را با این مدل جراحی کرد یا خیر.
پاسخ به این سوال تا حد بسیار زیادی به فاکتورهای متعدد از قبیل نیازهای بینی بیمار و اینکه چه تغییراتی می تواند بهترین نتیجه را به دست دهد ، وابسته است.

جراحی بینی فانتزی یک روش جراحی زیبایی است که هدف از آن ایجاد بینی است که اندازه آن بسیار کوچک بوده و قوس روی پل بینی و نوک رو به بالای آن یک شاخصه مهم در آن محسوب می شود. هر چند این ویژگی ها به خودی خود ، زیبایی جذابی دارند ولی باید ببینیم که آیا با ویژگی‌های طبیعی بینی فرد نیز سازگار هستیند یا خیر. اگر شخص به دنبال تغییرات قابل توجه در ظاهر بینی با استفاده از این مدل باشد ، باید در مرحله نخست با مراجعه به یک جراح بینی ماهر و با تجربه ، تحت معاینه قرار گرفته و مشاوره کند و پس از تائید مطلوب بودن نتایج احتمالی بعد از جراحی در پی اجرای این مدل در بینی استخوانی فرد از سوی جراح متبحر ، برای آن تصمیم گیری کند.
مهمترین نکته این است که هر گونه جراحی بینی باید با دقت و با توجه به ویژگی‌های طبیعی بینی هر بیمار انجام شود تا نتیجه نهایی طبیعی و هماهنگ با چهره فرد باشد.

همچنین، ارتباط مؤثر بین جراح و بیمار در تداوم موفقیت جراحی نقش بسزایی دارد. یک بینی صرفنظر از گوشتی یا استخوانی بودن آن زمانی بعد از عمل زیبا خواهد بود که توانسته باشد بیشترین میزان برازندگی را در بینی خلق کرده باشد.

سوالات متداول در مورد جراحی بینی فانتزی :

بعد از جراحی بینی عروسکی استفاده از ماسک صورت فرم بینی را برهم میزند ؟

خیر ، استفاده از ماسک در مواقع بیرون رفتن موجب محافظت در برابر نور خورشید و برخورد باد با بینی شود. اما دقت داشته باشید که ماسک را کمی آزاد تر از حالت عادی قرار دهید.

انجام جراحی بینی فانتزی چقدر طول می کشد ؟

انجام این پروسه بسته به پیچیدگی و نواحی مورد بررسی حدود 2 الی 3 ساعت به طول می انجامد.

از چه سنی می توان برای عمل بینی فانتزی اقدام کرد ؟

برای خانم ها سن مناسب جراحی 16 سالگی و برای آقایان مناسب ترین سن 18 سالگی به بعد است

چه مدت بعد از جراحی بینی فانتزی می توان ورزش کرد ؟

بعد از مدت 14 روز امکان انجام حرکات کششی وجود دارد اما انجام ورزش های سنگین تر بعد از گذشت 2 الی 3 ماه به تدریج ممکن است.

چند روز پس از جراحی بینی می شود سوار هواپیما شد ؟

مناسب تر است تا 5 الی 6 روز بعد از انجام پروسه در شرایطی که اختلاف اتمسفر وجود دارد قرار نگیرید

امکان استفاده از عینک را بعد از عمل فانتزی بینی دارم ؟

بهتر است در مواقع لزوم از عینک استفاده شود و گزینه جایگزین برای این مورد استفاده از لنز است که آسیبی به فرم بینی جدید شما وارد نشود.

چه مدت بعد از رینوپلاستی فانتزی ، ظاهر بینی نرمال می شود ؟

عموما متقاضیان بعد از گذشت 14 روز از جراحی بینی فانتزی به حالت نرمال بینی خود می رسند.

چه زمانی می توان استحمام کرد ؟

خوب است بدانید گچ بینی تا هفت روز بعد از جراحی بینی باید خشک باقی بماند. در نتیجه بعد از این مدت می توانید حمام کنید.

بهبودی چقدر طول می کشد ؟

دوره نقاهت پس از عمل بینی فانتزی در تهران ، بین 7 الی 10روز می باشد. با این حال این بسته به میزان تغییرات ایجاد شده امکان دارد بیشتر هم باشد. بنابراین اگر انحراف تیغه بینی را اصلاح گنیم و همزمان تغییرات زیبایی انجام دهید ، ممکن است بهبود کمی بیشتر طول بکشد.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با دکتر